Reunión Informativa sobre limpeza e prevención de incendios en núcleos e estradas

15 Maio 2018/concello/Xeral

Desde o Concello da Pobra do Brollón convocan a todas as personas interesadas a unha xuntanza informativa sobre a Lei 3/2007 de prevención e defensa contra os incendios forestais de Galicia.

A xuntanza terá lugar o día 30 deste mes na Casa da Cultura Olga Novo ás 19:00h.

Contarase coa presenza dun técnico para aclarar as dúbidas que poidan xurdir sobre a limpeza e prevención de incendios en núcleos e estradas.

A actividade é libre e gratuita e considerámola de grande importancia tendo en conta os problemas que tódolos anos temos en Galicia cos lumes, non hai máis que lembrar os incendios que tivemos na Pobra do Brollón o pasado ano.